Case: we are iCollega
Door Bas van LuytelaariCollega is een online applicatie die er voor zorgt dat je als ondernemer of manager eenvoudig en snel kunt communiceren met alle collega’s binnen de organisatie. Hierbij wordt pull informatie gecombineerd met push informatie. Een ideale mix om op eenvoudige wijze de gewenste informatie bij je medewerkers te krijgen. Wij zijn zowel development- als creatieve partner van iCollega: een SaaS applicatie die we binnen teamINOVA hebben ontwikkeld.
Het bijzondere aan deze toepassing is, is dat alles geregeld wordt vanuit één centrale applicatie. Zo kun je gemakkelijk berichten sturen, polls aanmaken, to do’s opstellen, beschikbaarheid doorgeven, rooster bekijken, agenda inzien en verlof aanvragen inzien. En dat allemaal in één applicatie verzameld. Dit bespaart tijd én verhoogt de betrokkenheid.
Deze applicatie is volledig naar wens van de klant in te richten. Zo hebben we deze applicatie op maat gemaakt voor de Jumbo in Panningen, die ‘m al jaren naar volle tevredenheid gebruiken:
iCollega als intern communicatiemiddel
Het doel van deze applicatie is het verbeteren van de interne communicatie binnen een organisatie. Alle data gaat namelijk via één applicatie; dit maakt de interne communicatie veel makkelijker. Door het gebruik van één codebase voor drie platformen Android, iOS en browser kunnen ontwikkelkosten worden beperkt. Mede hierdoor kan iCollega aangeboden worden tegen een aantrekkelijk vast bedrag per maand.
Ontwikkeling op maat met de juiste look & feel
Het development team van INOVA ontwikkelt deze hybride applicatie voor Android, iOS en browser. Team Creatief zorgt voor het creatieve gedeelte: de juiste look & feel en gebruiksgemak.
Meer weten over iCollega? We vertellen je graag meer over deze handige app, en hoe je deze ook binnen jouw organisatie handig in kunt zetten binnen je team! Bel 085 484 1200, of stuur een mail naar info@teaminova.nl.