Online marketing & development partner - Vergroten online omzet

Doel
Binnen vijf jaar gaan we de online omzet substantieel vergroten.

Resultaat
2017 : 100%
2018 : >100%
2019 : >200% !
2020 : >300% !!
2021 : > meer groei.

Hoe dan?
Dat kunnen we niet helemaal in detail verklappen. Dat zou hier ook niet discreet zijn.

Middelen
Een vast percentage van de omzet inzetten op online marketing.

Strategie
We vertalen het gestelde doel in een online marketingstrategie en een jaarplan. Dit doen we middels onze "Online Marketing Roadmap" waarin we werken op basis van deze stappen:

Stap 1: Wat zijn de doelen ?
Stap 2: Formuleren KPI's en customer journey's
Stap 3: Nulmeting, waar staan we nu
Stap 4: Online marketing strategie bepalen
Stap 5 : Actieplan opstellen; organisch en niet organisch
Stap 6:  Actieplan uitvoeren
Stap 7: Meten, analyseren en evalueren.

Development van ERP oplossing
Bij deze boomteler is ook het aanbod uiterst belangrijk. Een uitdaging waarbij vele boomkwekers en verspreide actuele voorraad een uitdaging is. Dit in combinatie met een uitgemeten logistiek proces. Er is geen standaard oplossing om dit goed te beheren. Daarom realiseren we een maatwerk oplossing gebaseerd op het Laravel Framework (en eerder gerealiseerde ERP oplossingen). Allereerst maken we een projectplan, waarbij we in een vijfjarige termijn vanuit de IST naar de SOLL situatie toewerken. Middels een goede samenwerking in een scrum methodiek (in Gitlab) bouwen we stapsgewijs aan de beste oplossing en de online onderneming Den Mulder Boomteelt. 

Uitvoering
Team van online en development specialisten van INOVA en Den Mulder Boomteelt werken samen in om resultaat te boeken. Dit doen we zowel op locatie van INOVA als op locatie van Den Mulder Boomteelt om het maximale uit elkaar te halen. 

Specialist in sortiment

Ik zie aan jullie begroting dat we veel moet gaan omzetten komend seizoen… Eens zien waar we samen uitkomen, des te beter jullie werk is des te hoger onze omzet.

Pieter Joosten