BRB International is een wereldwijd opererende producent van smeerolieadditieven, siliconen en andere speciale chemicaliën. Voor het 40-jarig jubileum van BRB mochten wij aan de slag met de ontwikkeling van een jubileummagazine en de communicatie van het jubileum(feest). Hiervoor hebben we een concept ontwikkeld dat vervolgens is vertaald naar alle communicatiemiddelen voor het 40-jarig jubileum.
Voor altijd vastgelegd
In het jubileummagazine wordt de lezer aan de hand van bijzondere verhalen van directie, oud-directie, medewerkers, oud-medewerkers, partners en familieleden van medewerkers meegenomen in de transformatie die BRB in 40 jaar heeft doorgemaakt en wordt een blik op de toekomst geworpen: “Groots denken en doen, al 40 jaar!”. 3.000 exemplaren van het jubileummagazine (NL + EN) zijn wereldwijd verstuurd. INOVA was verantwoordelijk voor de uitgave van het jubileummagazine. Het van A tot Z organiseren van het project, de vormgeving, afnemen en uitwerken van interviews, copywriting, fotografie, bewaking project etc.
Samen een jaar vieren
De communicatie van het jubileum(feest) bestond door het jaar heen uit een aantal verrassingen voor collega’s, waaronder een groeikaart met 3D-animatie. Door de groeikaart te scannen met je telefoon komt een boom tot leven in 3D-animatie. De boom symboliseert de groei van BRB International. Ook maakten wij de save the date en uitnodiging voor het jubileumfeest.
Projectleiding
Concepting
Grafische vormgeving
Contentcreatie
3D-animatie
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.
De noodzakelijke cookies en anonieme statistieken zijn altijd automatisch actief; als je op "accepteer alle cookies" klikt, accepteer je ook de optionele cookies. Wanneer je zelf wilt kiezen welke cookies je aanzet, klik je op “cookie instellingen”.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.